PATIENT PORTAL

Sysmex engagiert sich in vielen Bereichen der Gesundheitsversorgung. In unseren Kompetenzbereichen bieten wir neben Informationen für das Fachpublikum auch Hintergrundinformationen und Beratung für interessierte Privatpersonen oder Patienten. Derzeit können Sie sich ausführlich über das Thema Brustkrebs informieren (auf Deutsch). Dazu laden wir Sie herzlich ein.

Besuchen Sie www.brustkrebs-diagnose.de

Interview with Prof. Voigtmann and Dr. Schaffrin-Nabe, Haematology/Oncology Group Practice, Bochum (Germany)

Prof. Voigtmann and Mrs. Dr. Schaffrin-Nabe have been the first user of the DigniCap®-System in Germany. Patients with different tumor entities have been treated successfully with scalp cooling to prevent Chemotherapy-induced hair loss.

In an interview recorded at the St.Gallen International Breast Cancer Conference in March 2013, Prof. Voigtmann and Mrs. Dr. Schaffrin-Nabe spoke about their longstanding experiences concerning the topic of scalp cooling.

Sprache: EN Dateityp: MP4 Dateigröße: 83790KB Freigegeben am: 31.05.2013
Erkunden Sie das Media Center
  • Gesamt
  • Dokumente